2014. június 8., vasárnap

#prológus




Loretta Maison vagyok. Ez a történet hosszú. Nagyon hosszú. Kezdjük ott, hogy London sötét utcáin játszódik. Egy átlagos lányról szól. De tényleg. Nem mondanám magam különlegesnek. Lényeg a lényeg, hogy rossz társaságba keveredtem. Egy furcsa srác társaságába. Az osztálytársaink nem szívlelik őt, félnek tőle. A lányok titkon szerelmesek belé. Én már kevésbé.
Ezt a fiút Alexnek hívják. Enyhén szólva nagyképű. Rettenetesen idegesítő tud lenni. De a szemei. Azok mindenkit elvarázsolnak. Talán még engem is.. Sokat gondolkodtam azon, hogy melyik szó illene rá. Sötét. Egészen jó, bár nem pontos. Igazából csak a lelke sötét. Szőke fürtjei és kék szemei nem sejtetik ezt. Sötétebb az éjszakánál. Bár nem szó, de mintha róla mintázták volna. Akár egy könyvcím is lehetne.
Ajj, már megint elkalandoztam! Mindegy is.. Ez a sztori róla szól. Rólam. Rólunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése