2014. augusztus 24., vasárnap

#díj

Köszönöm szépen a díjat Dorothy Large-nak!
Mivel ez az első díj, amit teljesen saját blogra kaptam, nagyon meglepődtem. Szóval ja. Izé.
De tényleg! Na, mindegy is. Kezdődjön is a "rituálé"!

Hmm.. Jól néz ki!
Dolgok magamról:
- Mindenféle zenét meghallgatok.
- Szeretem a kávét. (Nem a hatásáért, hanem az ízéért, ezért leginkább koffeinmenteset iszok.)
- Most ez megy nálam. Hihi.
- Nekem igenis tetszett a Légy jó mindhalálig!

Válaszaim:

Hogy telt a nyarad?
Egészen jól... Olyan semmittevősen. :D Párszor találkoztam osztálytársaimmal, barátaimmal. Voltam EFOTT-on és Top Gear Live Shown... Ezeken kívűl semmi extra nem történt. c:

Miről szólt az első történeted, amit papírra vetettél?
Hűha... Már nem emlékszem rá. :'D Biztosan valami fanfiction lehetett. >_>'

Mit teszel, amikor elszáll az ihlet?
Könyvet olvasok, animét vagy filmet nézek, zenét hallgatok. Esetleg mások munkáit elemzem. Ilyesmik. :3

Ki az a személy, aki eddig a legtöbbet segített az írás terén?
Hm... Talán te voltál az, Dorothy. :D Nem szoktam nagyon segítséget kérni, igyekszem magamtól megtalálni a megoldást. Vagy kiguglizom, hogy mit kell tennem, ha nincs ihletem.

Kérdéseim:

Mi adta az ötletet a történetedhez?
Milyen zenét szoktál hallgatni írás közben? Ha nem hallgatsz, miért nem?
Melyik könyv volt rád legnagyobb hatással?
... És melyik film?

Akiknek küldöm:

Nos... Majd ha találok még, akkor mindenképp frissítem! :D

Thanks~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése