2014. július 9., szerda

#6





- Gyere Maison, menjünk haza - karolta át a vállamat. Én persze nem tudtam mit mondani a döbbenettől. Túl sok volt ez nekem. Eleinte bátran vigyorogtam az ellenség képébe, aztán lemerevedve vártam azt, hogy megöljenek. Ez normális? Aztán Alex.. Olyan gyors volt.. És kecses! Hát ezt jelenti a démonok ereje..
- Igen, ezt.. - bólintott a szöszi. - És igen, normális a reakciód.. Én magam is így kezdtem - mosolyodott el fáradtan. - Viszont még edzened kell.. Majd én kiképezlek! Hiszen lesznek ennél sokkal durvább feladatok is! Ez semmiség volt!
Hosszú idő után most éreztem először adrenalint. A képek, amik bevillantak a történtekkel kapcsolatban. Hihetetlen. Igen.. Azt hiszem, ez jobban illik hozzám, mint az ügyvédkedés!

Hazafelé baktattunk. A nap már alig látszódott a horizonton. Némán hallgattam, ahogy Alex tervezgette azt, hogy miként fog halálra kínozni edzeni engem. Csodás.
- Itt is volnánk! - terelgetett be az ajtónkon a szöszi, mire felmordultam. 
- Nocsak, nocsak. A két bajkeverő - szólt szarkazmussal a hangjában Dave. - Mit csináltatok?
- Sétálgattunk jobbra-balra.. Miért kérded? - mosolygott Alex.
- Benne volt a hírekben, hogy feladta magát a fiatal srác gyilkosa. Interjút is adott a tévének. Mivel a kölyök korotokbeli, azt mondta, hogy fél az osztálytársaitól, és ti meg csak úgy szó nélkül elmentetek "sétálgatni".. Azonnal tudtam, hogy ti voltatok azok - váltott hirtelen komor arckifejezésre.- Mit műveltél a húgommal? Mi az a vágás az arcán?! - ordított rá Alexre.
Én megszeppenve néztem végig, ahogy Alex leül a konyhapulthoz, és mesélni kezd. Dave arcán nyomát se láttam az aggódásnak. Harag izzott szemeiben. Ahogy a történet végéhez ért, Alex gyilkos tekintettel meredt Dave-re. David arcáról le lehetett olvasni, hogy egyáltalán nem féltett. 
Gondolkodik valamin! - vettem tudomásul gyanakodva. 
Alex a pulton könyökölve pillantott felém. 
- Idefigyelj Alexander! A húgom majdnem meghalt miattad! Szerinted meg fogom neked engedni, hogy valaha is a közelébe menj? - kiabált David.
- Edzésre van csak szüksége! Kitanítom őt, és nem eshet bántódása! Úgy őszintén.. Hagynám én, hogy bánthassák az én csodakopómat? - kacsintott rám.
Zavartan fordítottam el a fejemet. Ezek most komolyan rajtam veszekednek?
- Soha többet ne merészelj kapcsolatot teremteni Lorettával, megértetted, vakarcs? - vicsorgott David.
- Ugyan, fogd már be! - sóhajtott unottan Alex. - Az lenne a legjobb, ha Lettet kezelésbe venném..
- Megtiltom! - röhögött fel hisztérikusan. - Két napja ismered őt. Két napja.. Lett.. Édes drága húgom. Kérlek.. Nem is, könyörgöm neked, hogy vedd elő a józan eszedet, és mondj nemet ennek a pszichopatának! - meredt rám. A hideg is kirázott attól a tekintettől. 
Két napja ismerem.. Most mégis jobban megbízom benne, mint benned - gondoltam szomorkásan.
Alex pókerarccal nézett felém. Lemondóan hajtottam le a fejemet. Nem ellenkezhetek a bátyámnak. Csalódottan botorkáltam fel a csobámba, és kulcsra zártam azt. Nem érdekelt senki és semmi. Bekapcsoltam a kedvenc zúzós dalomat, és a lehető leghangosabban énekeltem azt, hogy elnyomjam a lentről jövő ricsajt. 
Sok idő telt el, mire David bekopogott az ajtómon.
- Hugi.. Engedj be, kérlek..
Egy ideig még bámultam a hang irányába. Ugyan minek? Hogy vitatkozz velem egy sort?
- Légyszíves.. Beszélni szeretnék veled a történtekről. Közös nevezőre jutottam a szőke hercegeddel.
Erre a kifejezésre felhúztam magam. Mégis mit gondol ez? 
- Hagyj békén, jó? Pont leszarom az egyezségeteket.. - fújtattam.
- ENGEDJ BE! - ordította.
- NEM! - sikoltottam, és a fejemtre húztam a takaróm. 
- Jó.. Bocsánat - lökte el magát a faltól. - Jó éjt!
Nem méltattam válaszra, inkább csak megpróbáltam álomra hajtani a fejem. Sikertelenül. Hajnali három volt, mire hullafáradtan beájultam az ágyamba. Addig is zenéthallgattam, rajzoltam. Ez a két dolog maradt biztos az életemben - sóhajtottam "drámaian". Túlzottan is ironikus volt a helyzet. 
Jön egy ismeretlen srác, csupa vér, össze-vissza hadovál valamiről. Kiderül, hogy a családjaink jóban vannak. Belekever egy gyilkosság megoldásába. Majdnem megölnek. Az egyetlen ember, akiben eddig megbíztam, a bátyám, furán viselkedik. Mondtam már, hogy csodás?
Szerda reggel volt. Hat óra. Idegbeteg módjára próbáltam kikapcsolni az ébresztőt. Bórzasztóan fájt a fejem és az arcom. Elfelejtettem fertőtleni a sebet a tegnapi eset után. Elmásztam a fürdőig, ahol szemügyre vettem a ronda vágást. Szuper. Elfertőződött. Először vízzel próbálkoztam, amivel egy picit enyhűlt a fájdalom. A fertőtlenítő felkenése után azért párszor felszisszentem, de nagy nehezen megoldottam a helyzetet. Felragasztottam egy darabka gézt a vágás fölé és voilá, készen is voltam.
Felkaptam az egyenruhám, és kisiettem a lakásból. A táskámban csak a pengém, a mobilom meg a vázlatfüzetem volt. Nem vacakoltam a bepakolással. Jó az úgy.
Az osztályterembe beérve Alexet kerestem a tekintetemmel, de nem találtam. Azt hittem, késik egy picit, de miután kicsengettek az első óráról, csalódottan hagytam fel a várakozással. Vajon hova ment?

2 megjegyzés:

  1. Drága Eszti!

    Nagyon szeretem a történetet, és sosem vagyok képes megelégedni egy résszel, mindig többet akarok! :) Nagyon várom a következő részt!

    Ölel,
    Dorothy L.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dorothy!

      Örülök, hogy ismét írtál! Nagyon jó érzés olvasni a soraidat! c: Valószínűleg hamarosan jön az új rész, addig is "kitartás"! :3

      Eszter Sz.

      Törlés